Ijehlåtar

Diskutera läktarkultur
Dal 1910

Inläggav Dal 1910 » tor dec 25, 2003 1:44

på bortaplan med 7 ordinarie spelare skadade. Visst var man missnöjd, men nej, ingen motgång.
100%Skåning
0%Svensk

Ängel

Inläggav Ängel » tor dec 25, 2003 13:39

IFK Göteborg-MFF 3 - 0

Matchdatum 2003-04-14

1 Lee Baxter
3 Olof Persson
4 Daniel Majstorovic
7 Joseph Elanga
8 Kristian Bergström
9 Niklas Skoog
10 Louay Chanko
13 Jon Jönsson
15 Matias Concha
17 Markus Rosenberg

Avbytare:
11 Erik Johansson
14 Jon Inge Höiland
21 Andreas Yngvesson
33 Mattias Asper

Jag är ingen expert på iffiff så jag kan vara ute o cykla rejält men nog är det så att det i denna uppställning är svårt att peta 7 stycken för några andra som enligt dig är skadade??
Tycker denna ser ut som den man fick höra mest hela säsongen...men rätta mig gärna

och ja jag ser att det saknas några..men 7 ordinarie??
FORZA BLÅVITT

Dal 1910

Inläggav Dal 1910 » tor dec 25, 2003 17:20

Ängel skrev:IFK Göteborg-MFF 3 - 0

Matchdatum 2003-04-14

1 Lee Baxter
3 Olof Persson
4 Daniel Majstorovic
7 Joseph Elanga
8 Kristian Bergström
9 Niklas Skoog
10 Louay Chanko
13 Jon Jönsson
15 Matias Concha
17 Markus Rosenberg

Avbytare:
11 Erik Johansson
14 Jon Inge Höiland
21 Andreas Yngvesson
33 Mattias Asper

Jag är ingen expert på iffiff så jag kan vara ute o cykla rejält men nog är det så att det i denna uppställning är svårt att peta 7 stycken för några andra som enligt dig är skadade??
Tycker denna ser ut som den man fick höra mest hela säsongen...men rätta mig gärna

och ja jag ser att det saknas några..men 7 ordinarie??
[/u]

Undertstrukna spelar inte i startelvan.
100%Skåning

0%Svensk

Ängel

Inläggav Ängel » tor dec 25, 2003 18:56

I relativt många matcher ingick la dom i startelvan va??
FORZA BLÅVITT

Användarvisningsbild
manker
Kontakt:

Inläggav manker » lör dec 27, 2003 20:19

hmm..

nää, för Lee Baxter är ju så viktig.. toppmålvakt..
7 ordinarie borta? och? då blir det inga guld..
hur gick det för oss mot DIF? hatr för mig att vi hade 3-4 man borta..
och då var vi tippade att åka ut och ni att komma topp-3..

zip it
Egentligen gillar ni mig

uno
Kontakt:

Inläggav uno » lör dec 27, 2003 22:36

OK, så malmö hade bara 10 man i den matchen, så det var därför vi vann...

Dal 1910

Inläggav Dal 1910 » sön dec 28, 2003 13:52

manker skrev:hmm..

nää, för Lee Baxter är ju så viktig.. toppmålvakt..
7 ordinarie borta? och? då blir det inga guld..
hur gick det för oss mot DIF? hatr för mig att vi hade 3-4 man borta..
och då var vi tippade att åka ut och ni att komma topp-3..

zip it

Hmm, har du imma på glojärnen eller vad är det du inte ser?
Ni är inte lite dåliga på att vända på saker och ting.

Men, vem bryr sig.

Vi är Malmö FF - Flera klasser bättre än er.

Hey Ijeh Hey!
100%Skåning

0%Svensk

Användarvisningsbild
Skale
Kontakt:

Inläggav Skale » sön dec 28, 2003 14:39

Vi är Malmö FF - Flera klasser bättre än er

"vi" ?
FRAMÅT BLÅVITT!

Användarvisningsbild
manker
Kontakt:

Inläggav manker » sön dec 28, 2003 18:46

bonden> vända på saker? nej, men visa att "vi ahde si och så många borta" inte duger som anledning till förslut..ena dagen skryter ert folk med hur bra och bred trupp ni har.. och ändå så skyller ni på att ni hade ordinarie folk borta?

haha

hey köp en ko hey
Egentligen gillar ni mig

Dal 1910

Inläggav Dal 1910 » sön dec 28, 2003 21:12

skyllt på något. Vi snackade skillnaden på motgångar och måtgångar. Du är fel ut lille pojk. Ingen har påstått att vi hade vunnit om vi såväl var Real Madrid.

Det där med Lee Baxter vet jag inte vad du har fått ifrån. Kan du inte läsa? Var du inte på matchen?
Ängel skriver rättså tydligt att Baxter infann sig i startelvan den matchen.

Hej då
Senast redigerad av 1 Dal 1910, redigerad totalt 0 gånger.
100%Skåning

0%Svensk

Dal 1910

Inläggav Dal 1910 » sön dec 28, 2003 21:13

Skale skrev:
Vi är Malmö FF - Flera klasser bättre än er

"vi" ?

Vad är det du inte förstår?
100%Skåning

0%Svensk

ÄNGLA ADDE
Kontakt:

Inläggav ÄNGLA ADDE » sön dec 28, 2003 23:20

"Haha, Martin Ericsson var också klar för oss."

Du tror verkligen på allt du läser i kvällspressen va? Martin har t om sagt att han nobbat er vid tre (3) tillfällen tidigare. T om förra året när det gick som tyngst gjorde han det men sa likväl att han aldrig ångrat sig att han stannade.

Grattis till Afonso, slut på kontot nu? Förvånande att Hasse B gör om samma sak som oss, aik och h-borg. Mff blöder ekonomiskt, snart är alla slantar slut! Det enda positiva ur vår synvinkel är att allsvenskans mest överskattade och tysk-rakade-läder-bög-kopia Majstorovic verkar stanna hos er. Han har bidragit till många poäng i vår favör. 6 pinnar 2001 och 6 pinnar 2003! Majstro i grönsvart, vi vill se..
En råtta svart å gul, fy fan vad han är ful!

Dal 1910

Inläggav Dal 1910 » mån dec 29, 2003 0:35

ÄNGLA ADDE skrev:"Haha, Martin Ericsson var också klar för oss."

Du tror verkligen på allt du läser i kvällspressen va? Martin har t om sagt att han nobbat er vid tre (3) tillfällen tidigare. T om förra året när det gick som tyngst gjorde han det men sa likväl att han aldrig ångrat sig att han stannade.

Grattis till Afonso, slut på kontot nu? Förvånande att Hasse B gör om samma sak som oss, aik och h-borg. Mff blöder ekonomiskt, snart är alla slantar slut! Det enda positiva ur vår synvinkel är att allsvenskans mest överskattade och tysk-rakade-läder-bög-kopia Majstorovic verkar stanna hos er. Han har bidragit till många poäng i vår favör. 6 pinnar 2001 och 6 pinnar 2003! Majstro i grönsvart, vi vill se..

Haha, detta måset vara det mest patetiska inlägg jag fått på detta forum. Först läser jag kvällspressen sen är Maestro överskattad? Är Erlingmark Nesta?

Vem var det som trodde på allt kvälsspressen skrev? Berättade Martin för dig personligen att han ville stanna? Är det därför han inte skriver nytt kontrakt?

Att Maestro är överskattad orkar jag inte svara på. Du är för liten, gå och lägg dig, kamma dig och sen kanske jag tar dig på allvar.
100%Skåning

0%Svensk

Användarvisningsbild
Skale
Kontakt:

Inläggav Skale » mån dec 29, 2003 0:52

Dalen >>>

Tror det kommer ta en jävla massa år innan nån på detta forum som tar dina inlägg på allvar...du e ju ett stort skämt

du sa för länge sen att du var här för "meningsutbyte" och att man utvecklas av de....

ÖÖÖÖÖÖ?
FRAMÅT BLÅVITT!

ÄNGLA ADDE
Kontakt:

Inläggav ÄNGLA ADDE » mån dec 29, 2003 1:01

Ja, Maestro är allsvenskans mest överskattade spelare. Att så många ser han som landslagsman är ett stort hån mot andra allsvenska backar. Räcker med att se de få matcher jag sett han spelat. Mff 2001 borta, Gustaf springer ifrån honom gång på gång. Han hinner inte med. Resultat=utvisning. 6-0 slutade matchen. Returen hemma i Götet vanns med 4-0, Majstro stod felplacerad vid minst två av målen.

I år backade han in i egen målvakt för att han var så livrädd för en spelare som inte spelat allsvenskt på ett antal år. När tåfjutten från Hasse avlossas stiger han nästan åt sidan. Han vräker sig inte fram för att täcka bollen. På 2-0 är det precis samma sak. 3-0 är han för långt ifrån Martin som placerar in bollen. Majstro tittar på.

Nere i danmark i år så springer Martin åter slalom mellan honom och er andra läderbög. 2-0 hinner han inte med när Mild slår en genomskärare till Jonas. Vid 3-1 springer Jonas ifrån honom (igen) och placerar bollen i mål.

Men det klart, jag utgår ju bara från TV-bilder jag har sett och dom ljuger säkert.

Martin har förövrigt inte lämnat oss än. Visst kan han gå till Dif men det kan även finnas en anledning till att det drar ut på tiden. När du bli lite äldre och mer erfaren så kanske du har listat ut det?

"Att Maestro är överskattad orkar jag inte svara på. Du är för liten, gå och lägg dig, kamma dig och sen kanske jag tar dig på allvar."

Lustigt, du drar dig ofta ifrån att svara på saker när du blivit pressad mot väggen. Inte bara från mig, utan även från andra skribenter. Tror du att någon här tar dig på allvar? Våran egen pajas-maskot.

Du verkar bära på mycket ilska inom dig. Internets största huligan. Hade du en tuff uppväxt? Har du blivit mobbad för din dialekt av svenskar i din omgivning? Har din mamma misshandlat dig sedan barnsben?

Svälj gröten och be mamma om lite varm mjölk så kanske det känns bättre!
En råtta svart å gul, fy fan vad han är ful!

Återgå till "Läktarsnack"