Tifo till Falkenberg

Diskutera läktarkultur
wazza

Tifo till Falkenberg

Inläggav wazza » tor jun 09, 2011 16:20

hej änglarna!
jag har börjat att klippa konfetti till matchen mot FFF och undrar hur många det är som vår sektion tar in? jag antar iaf att det kommer att bli fullt, då vi är såpass långt i SVC o såpass nära Falkenberg.
jag vill dock inte arrangera själva tifot själv! då jag inte vill vara någon del utav det som syns utåt. går det isf att göra så, att ja producerar konfetti i påsar, ger de till nån som kan fixa detta i själva SÄ. går det att lösa så kan jag helt kart tänka mig att klippa detta helt på egen hand.

frågan som många ställer sig nu är väll "är han du dum i huvvet klippa konfetti till den matchen, som dessutom spelas i falkenberg". och det är de som är lite grejen, hypen kring SVC är inte så stor, och de skulle va sköj att göra den till ngt som folk kom ihåg.

Vill nu bara få ett klartecken från SÄ så fortsätter produktiionen :mrgreen:
Senast redigerad av 1 wazza, redigerad totalt 0 gånger.

Disc

Re: Tifo till Falkenberg

Inläggav Disc » tor jun 09, 2011 18:43

Jävla kul initiativ! Tror att det enklaste är om du lägger konfettin i små fryspåsar som sedan kan delas ut. Då är det bara att ge över dem till UG som i sin tur kan dela ut dem. Det borde vara det enklaste sättet, men det är bara mina tankar.

Tips för klippningen är att riva sönder tidningar i remsor för att sedan klippa dem i bitar.

Användarvisningsbild
Robziolito
Kontakt:

Inläggav Robziolito » tor jun 09, 2011 18:55

Klipp på förfan, kan ju knappast skada! :)
vill se judas på kryckor!!

wazza

Inläggav wazza » tor jun 09, 2011 20:05

Disc skrev:Jävla kul initiativ! Tror att det enklaste är om du lägger konfettin i små fryspåsar som sedan kan delas ut. Då är det bara att ge över dem till UG som i sin tur kan dela ut dem. Det borde vara det enklaste sättet, men det är bara mina tankar.

Tips för klippningen är att riva sönder tidningar i remsor för att sedan klippa dem i bitar.

finns de nån i UG som man kan möta innan utanför arenan, så jag slipper dela ut skiten själv. helst skulle de va bra om man kunde gett dom till någon i SÄ/UG som ska med bussen, så kan dom bara ta med sig de in på arenan då ja ej vill hålla i utdelningen + att ja har full bil ner!!

Patriknr1
Kontakt:

Inläggav Patriknr1 » tor jun 09, 2011 21:17

Om dem levereras till bussen och sedan hämtas där så kan vi i resegruppen hjälpa till med transporten. Men jag kan däremot inte ordna någon utdelning av det hela då vi har annat att stå i.

Så löser det sig med utdelningen så...
För Blåvitt i tiden.

wazza

Inläggav wazza » tor jun 09, 2011 22:24

ja om det finns nån på från UG här inne som vet att dom kan hantera bärning in på arenan och utdelning så skulle det vara guld värt för mig.

ligger just nu på 100 påsar i produktion, och satsar på 600 som är vår tilldelning!
ska sägas att det inte är mkt som behövs att bäras, 6 pappkassar.

Colle
Kontakt:

Inläggav Colle » sön jun 12, 2011 10:27

Du kan ge det till resegruppen, så fixar vi det. alltid någon som kan ta med sig det in. vi fixar transporten för dig om du vill.
Älska Blåvitt

wazza

Inläggav wazza » sön jun 12, 2011 22:57

okej najs, det var snällt! vet dock inte om jag kommer åka med er ivf beroende på om vi kommer bli full bil eller inte...

wazza

Inläggav wazza » sön jun 19, 2011 21:32

är nu uppe i 250 påsar, vet dock inte hur många som jag hinner komma upp i, men satsar på runt 450 st.

JohanIFK

Inläggav JohanIFK » sön jun 19, 2011 22:06

wazza skrev:är nu uppe i 250 påsar, vet dock inte hur många som jag hinner komma upp i, men satsar på runt 450 st.

Du ligger i pojk! Tänk om alla kunde lägga denna energin! :oops:
Var tvungen att ha något här.....

Användarvisningsbild
flaggviftarn
Moderator

Inläggav flaggviftarn » sön jun 19, 2011 22:10

Helt klart bra jobbat! Som ovan nämndes, tänk om fler kunde ta sådana egna initiativ och lägga ner den energin. Rejält med grädde ska du ha wazza!
Kenneth

Blågult hjärta, Blåvit själ!
Semper fidelis!

JohanIFK

Inläggav JohanIFK » sön jun 19, 2011 22:12

flaggviftarn skrev:Helt klart bra jobbat! Som ovan nämndes, tänk om fler kunde ta sådana egna initiativ och lägga ner den energin. Rejält med grädde ska du ha wazza!

Av mig får du mjölk och nybakta bullar för arbetet!
Var tvungen att ha något här.....

wazza

Inläggav wazza » tis jun 21, 2011 22:05

äh så jobbigt är det inte... gäller bara att ha för mycket fritid :lol:

wazza

Inläggav wazza » sön jul 17, 2011 20:18

jahopp, då var det dags att värma upp saxen igen, då man har fått en veckas sol och nu kommer en veckas ledighet i regniga sverige! va passar då inte bättre en konfetti klippning!
detta är dagen då gajs på riktigt, kanske kommer kunna planera sitt 3e guld, men det är också snart dags för då vi, Blåvitt kommer kunna komma ett steg närmare EL o ett SC guld! Det tråkiga för gajs del är att det bara kommer att bli på planeringsstadiet o inte mkt längre, men vi änglar vet attt om vi tar oss ner till Falkenberg, då kommer vi komma längre en till planeringen av ett cupen guld! FÖR DET KOMMER ATT LBI VERKLIGHET!!! :mrgreen:

SÅ ALLA TILL FFF!!!

wazza

Inläggav wazza » tis jul 19, 2011 1:19

400 gjorda, 200 till nu bara

Återgå till "Läktarsnack"