Varför tror NI att det är taskig stämning!?

Diskutera läktarkultur
Carro [Ängel]
Kontakt:

Varför tror NI att det är taskig stämning!?

Inläggav Carro [Ängel] » tor aug 07, 2003 13:19

Om ni inte har fattat det än så kan ju jag förklara att det är för att alla tycker om att klaga, men ingen tycker om att kämpa för att göra det bättre.. och det säger ju sig självt att ifall det är MASSA människor som klagar/tystar ner klacken/hackar på dom nya som försöker sig på räcket, så blir det helt enkelt dålig stämning.. det är inte så förbannat konstigt! faktiskt! :evil:

Så om alla helt enkelt tänker efter en kort sekund på vad det kan finnas för LÖSNINGAR på problemen och sen försöka göra något åt det hade varit MYCKET posetivt.. Alla måste dra sitt strå till stacken för att vi ska kunna få en gemensam trivsel i våran kära klack.. :!: :!:

Och att ha en klack som sjunger fram sitt lag, och där man hjälps åt och stjöder inte bara laget utan även varandra är ju nåt att vara riktigt stolt över!!
Det är BLÅTT och det är VITT, det är blåvitt hjärtat mitt.

BlueWhiteArmy

Re: Varför tror NI att det är taskig stämning!?

Inläggav BlueWhiteArmy » tor aug 07, 2003 15:55

Carro [Ängel] skrev:Om ni inte har fattat det än så kan ju jag förklara att det är för att alla tycker om att klaga, men ingen tycker om att kämpa för att göra det bättre.. och det säger ju sig självt att ifall det är MASSA människor som klagar/tystar ner klacken/hackar på dom nya som försöker sig på räcket, så blir det helt enkelt dålig stämning.. det är inte så förbannat konstigt! faktiskt! :evil:

Så om alla helt enkelt tänker efter en kort sekund på vad det kan finnas för LÖSNINGAR på problemen och sen försöka göra något åt det hade varit MYCKET posetivt.. Alla måste dra sitt strå till stacken för att vi ska kunna få en gemensam trivsel i våran kära klack.. :!: :!:

Och att ha en klack som sjunger fram sitt lag, och där man hjälps åt och stjöder inte bara laget utan även varandra är ju nåt att vara riktigt stolt över!!

En sak jag undrar; Vad fan vet du om att folk gillar att klagar och inte gillar kämpa för att göra det bättre?!
Jag känner många som kämpar för att få det bättre och dessutom inte klagar så värst mycket, så nästa gången du skriver ett inlägg får du gärna ta reda fakta innan du yttrar dig. :x

Ps. Vad är posetivt?. Ds.

Användarvisningsbild
IFK-ängeln JoNeZ
Kontakt:

Inläggav IFK-ängeln JoNeZ » tor aug 07, 2003 16:34

Jaja men hon menar att de flesta bara klagar och blänger på folk och faktiskt helt enkelt säger åt dom att hålla käften..., och du, va inte så jävla kaxig mot henne man skriver inte alltid rätt! du kan ju börja med att läsa igenom ditt eget....! "ta reda fakta"!!! vafaan är det då?

Användarvisningsbild
Patrik A
Kontakt:

Inläggav Patrik A » tor aug 07, 2003 17:34

IFK-ängeln JoNeZ *HJÄRTA* Carro [Ängel]
Cheese It!

Användarvisningsbild
IFK-ängeln JoNeZ
Kontakt:

Inläggav IFK-ängeln JoNeZ » tor aug 07, 2003 17:37

omoget meddelande av mig.. sorry

Användarvisningsbild
Patrik A
Kontakt:

Inläggav Patrik A » tor aug 07, 2003 17:59

Tänker inte sitta här och predika om hur omoget beteende du precis visat.

Om du nu tar så illa vid dig ber jag så hemskt mycket om ursäkt.
Cheese It!

Användarvisningsbild
IFK-ängeln JoNeZ
Kontakt:

Inläggav IFK-ängeln JoNeZ » tor aug 07, 2003 18:18

hm.. okej.. kanske var omoget men det e bara för att jag störde mig så mycket på dig.. sorry men liksom var det inte lite omoget att ifrågasätta ett stavfel också? Inte tar jag illa vid, carro är säkert en jättefin tjej :)..

fidde
Kontakt:

Inläggav fidde » tor aug 07, 2003 18:40

jag är också ganska fin :wink:

Användarvisningsbild
Patrik A
Kontakt:

Inläggav Patrik A » tor aug 07, 2003 21:30

Ja det är hon, jag känner henne personligen. Hon är den mest underbara person på hela östra. Min Sessa är hon... Och så är hon väldigt söt! :D
Cheese It!

Carro [Ängel]
Kontakt:

Inläggav Carro [Ängel] » tor aug 07, 2003 22:08

Jag ber om ursäkt ifall jag upprörde någon! Men allt jag säger är
att det är hemskt många som klagar men det verkar ju aldrig som någon har nån bra ideé för att göra saker och ting bättre.. Det hade varit trevligt som folk hade visat en sida som talar för att man vill hjälpas åt och inte bara klaga! men jag ber om ursäkt för att jag uttryckte mig klumpigt!

Förresten, tack Patrik, du är helt underbar du också.. ;)

IFK Ängeeln JoNeZ.. tack för stödet... :D

Carro [Ängel]
Kontakt:

Re: Varför tror NI att det är taskig stämning!?

Inläggav Carro [Ängel] » tor aug 07, 2003 22:22

En sak jag undrar; Vad fan vet du om att folk gillar att klagar och inte gillar kämpa för att göra det bättre?!
Jag känner många som kämpar för att få det bättre och dessutom inte klagar så värst mycket, så nästa gången du skriver ett inlägg får du gärna ta reda fakta innan du yttrar dig. :x

Ps. Vad är posetivt?. Ds.

Förresten herr viktigpetter så tycker jag att du ska läsa min text igen, för det jag skrev var inget personangrepp mot "dom som du känner" eller mot dig.. jag säger bara att det FINNS dom som tycker om att klaga men inte är så intresserade i att lösa nåt.. Så nån fakta behövs det inte alls tas reda på, den sitter jag redan inne med serru! Dessutom så kan jag inte förstå varför du tog mitt inlägg så hårt, när det för det första inte alls va riktat mot de som är intresserade av att förbättra och inte bara klaga och när det för det andra var för en god sak! :x

Carro [Ängel]
Kontakt:

Inläggav Carro [Ängel] » tor aug 07, 2003 22:24

fidde skrev:jag är också ganska fin :wink:

tror dej.. :D

Användarvisningsbild
Nathalie*
Kontakt:

Inläggav Nathalie* » fre aug 08, 2003 8:58

Carro e en grymt go tjej och hennes åsikter e värda att ta vara på för visst fan vet hon va hon snackar om!
Men Patrik, en sak har du fel i! Tjejen e min, d har ja bildbevis på
Hahahah!
You gotta love Anders A!
~Kärlek~

Användarvisningsbild
Patrik A
Kontakt:

Inläggav Patrik A » fre aug 08, 2003 9:19

Ne, Carro är min Prinsessa och jag hennes Prins, eller hur Carro? :D
Cheese It!

BlueWhite
Kontakt:

Inläggav BlueWhite » fre aug 08, 2003 9:44

finns det någon tråd för blåvita kontaktannonser? vore intreserad av att lägga in en presentation av mig där ;) *asg*
Blue White

Återgå till "Läktarsnack"