Varför tror NI att det är taskig stämning!?

Diskutera läktarkultur
Carro [Ängel]
Kontakt:

Inläggav Carro [Ängel] » fre aug 08, 2003 11:40

Natta, tack för stödet gumman.. Du är min fästmö! :D

Och patrik, du är min prins.. ;)
Det är BLÅTT och det är VITT, det är blåvitt hjärtat mitt.

Användarvisningsbild
Patrik A
Kontakt:

Inläggav Patrik A » fre aug 08, 2003 14:13

Där ser du Natta! :wink: *Räcker ut tungan samtidigt som jag gör en triumferande min*
Cheese It!

BlueWhiteArmy

Re: Varför tror NI att det är taskig stämning!?

Inläggav BlueWhiteArmy » fre aug 08, 2003 14:19

Förresten herr viktigpetter så tycker jag att du ska läsa min text igen, för det jag skrev var inget personangrepp mot "dom som du känner" eller mot dig.. jag säger bara att det FINNS dom som tycker om att klaga men inte är så intresserade i att lösa nåt.. Så nån fakta behövs det inte alls tas reda på, den sitter jag redan inne med serru! Dessutom så kan jag inte förstå varför du tog mitt inlägg så hårt, när det för det första inte alls va riktat mot de som är intresserade av att förbättra och inte bara klaga och när det för det andra var för en god sak! :x

för att alla tycker om att klaga
...

tycker du det är konstigt att jag känner mig träffad när du skriver alla? :shock:

Carro [Ängel]
Kontakt:

Inläggav Carro [Ängel] » fre aug 08, 2003 15:56

jag tycker det är konstigt att du känner dig träffad om du själv vet med
dig att du inte är en av dom.. men som du säkert läste i ett av inläggen i denna tråden så ber jag om ursäkt för att jag uttryckte mig klumpigt..
Och det hoppas jag kan godtas, men jag hoppas även att du kan förstå den verkliga innebörden i det första inlägget.. :!:

BlueWhiteArmy

Inläggav BlueWhiteArmy » fre aug 08, 2003 17:11

Visst det är ingen fara. Jag får väl också be om ursäkt, jag tog i lite väl mycket i min kritik.
Så ni kan nog låsa den tråden nu...

Carro [Ängel]
Kontakt:

Inläggav Carro [Ängel] » fre aug 08, 2003 20:25

Låsa tråden behövs inte för jag tycker fortfarande att jag har en viktig poäng.. Men ursäkten godtas.. Och jag hoppas att vi kan hjälpas åt att få DOM SOM KLAGAR att visa bättre attityd.. För om vi ska få vårt kära östra stå sjungandes så behöver vi hjälpas åt allihopa! :D

Användarvisningsbild
flaggviftarn
Moderator

Inläggav flaggviftarn » ons aug 27, 2003 16:05

Hmm... det var en intressant diskussion tills det helt plötsligt blev en date sida *flin*

Jag håller med om gnällandet... dom som just bildat en "alternativ klack" på kortsidan är praktexempel... dom har i flera år gnällt över att det är för mycket ungar i klacken, turbotakt på sångerna och för dåligt sjungande i allmänhet... så vad gör dom... ställer sig i klacken och lär ungarna hur man sjunger (så som dom själva lärde sig hur man gjorde)? nej, dom sticker och ger upp. DET är direkt tragiskt. Jag håller med dom i det dom klagar på men jag står mitt i klacken och försöker lära dom som står runt mig texterna, takten, när man ska sjunga vad och när man ska låta bli att svara etc etc. Detta är inget ego brev där jag tycker jag är bäst utan ett kliniskt faktum att jag vet texterna, takterna och allt det där. Jag har stått i klacken sen 90-91 så det är inget skryt. Problemet för dom VÄLDIGT FÅ som också kan är att det är just väldigt få... vi kan omöjligt lära alla och behöver fler äldre som ställer sig mitt i klacken istället för nedanför, vid sidan om eller KORTSIDAN. Vår klack blir sämre och sämre pga det och det S-U-G-E-R!!!!!!!
Jag står i klacken för att jag vill ge Blåvitt ett förhoppningsvis högljutt stöd och att ALLTID göra det... FRAMFÖRALLT när vi ligger under. I klacken nu bland allt för många yngre verkar det som om dom står i klacken för att visa hur häftiga dom är. Har sett alldeles för många exempel på killar som mallat sig för tjejer och struntat fullständigt i fotbollen. Mot öster var det tre stycken som satt ner nästan hela matchen och enbart höll på att larva sig med några tjejer dom kände. Dom hade Blåvitt kläder och ändå brydde dom sig inte ett skit om matchen. Ok det är ett övertydligt exempel men framförallt längst upp på läktaren erkar det vara en stor samling yngre som har SVÅRA attityd och takt problem!!

Vad tycker ni?
Kenneth

Blågult hjärta, Blåvit själ!
Semper fidelis!

Användarvisningsbild
flaggviftarn
Moderator

Inläggav flaggviftarn » ons aug 27, 2003 16:09

Förresten... många som står nedanför har även som anledning att dom inte ser så bra högre upp. Javisst, gamla ullevi är inte bra så sätt. Men det är väldigt konstigt att det bara är dom senaste åren folk börjat klaga på det!?! Jag är 165 och jag ser matcherna... det är också ett konstigt faktum när dom säger så... eller hur?
Undanflykter... och om man verkligen inte ser så kan man faktiskt i 99% av fallen flytta sig lite så man kan se.
Kenneth

Blågult hjärta, Blåvit själ!
Semper fidelis!

Användarvisningsbild
Nathalie*
Kontakt:

Inläggav Nathalie* » sön aug 31, 2003 18:59

Patrik A skrev:Där ser du Natta! :wink: *Räcker ut tungan samtidigt som jag gör en triumferande min*

Jasså, men vem tror du hon går hem till på kvällarna!? Precis kära du... Hon är min tjej, bara min. Och jag älskar henne.

Förresten, vem va d som sa nåt om Blåvita kontaktannonser... bra idé... Fundera nyss på å skaffa mej en pojkvän.... Nån frivillig? * :lol: *
You gotta love Anders A!
~Kärlek~

fidde
Kontakt:

Inläggav fidde » mån sep 01, 2003 14:54

ohhhhhh ja svimmar :P :wink:
Fotboll i allmänhet Blåvitt i synnerhet

fig0h

Inläggav fig0h » mån sep 01, 2003 15:10

Vafan blev detta för lunartråd? Gulligull å pözz pözz.. Lägg ner det nu, ämnet var väl att många suckar och stönar i klacken och inte ser till så det blir bättre.

Användarvisningsbild
Nathalie*
Kontakt:

Inläggav Nathalie* » tis sep 02, 2003 9:46

Fig0h: pÖZZPöZz *tihi* -LOL- wiiieeeee.
Käft me dej

Fidde: Grr Its getting hot in here.

-Vad hände igår? Hela klacken kom till liv. Det var härligt. Kan vi inte ha de så oftare? tack Micke!!!
You gotta love Anders A!

~Kärlek~

Ängel

Inläggav Ängel » fre sep 05, 2003 17:05

känns som den här tråden ballat ur fullständigt!!
vad handlade den om från början?? va den nån som ville ha lite kärlek eller hur var det?? kanke var nåt om negativitet eller ja minns fan inte...
FORZA BLÅVITT

Användarvisningsbild
Nathalie*
Kontakt:

Inläggav Nathalie* » lör sep 06, 2003 10:40

Den handlar om kärlek mellan änglar.... Nåt vackrare finns inte ;)
*asg*
"Do you want to be my valentine?"

Nee nu får den här tråden dö ut...
You gotta love Anders A!

~Kärlek~

Ängel

Inläggav Ängel » lör sep 06, 2003 11:28

ja den har blivit nån form av kärleksförklarings tråd..va la inte riktigt det den gick ut på från början va??
så stäng ner den eller ändra rubriken så kan de fortsätta pussas här...
FORZA BLÅVITT

Återgå till "Läktarsnack"