Satsa inte på plastband!

Diskutera läktarkultur
Abbeb

Satsa inte på plastband!

Inläggav Abbeb » ons dec 03, 2003 20:18

Ville bara säga att LG ska försöka att inte satsa på plastband som man drar över klacken. Det ser faktiskt både fult och tråkigt ut.

Fasst ni kanske tycker annorlunda?
hEjJa jUgåDeNn !!!!!

*tihi*

Användarvisningsbild
tequila
Moderator
Kontakt:

Inläggav tequila » ons dec 03, 2003 22:59

och det är jobbigt att organisera, men fult är det inte, bara det inte är för ofta, men jag tycker vi lyckades hyfsat bra mot bajjen iaf
---------------------

Micke - Stolt Pappa!

Göteborgs Fria Kamrater:
http://gbgfk.se/

Användarvisningsbild
Patrik A
Kontakt:

Inläggav Patrik A » tor dec 04, 2003 11:14

Ja jag tycker annorlunda. Kolla i gelleriet på AIK hemma 2002. Det var väldigt snyggt! Men som sagt, inte för ofta... och ska det vara plastband ska det INTE vara som mot AIK hemma 2003.
Cheese It!

Användarvisningsbild
Ringrostig
Kontakt:

Inläggav Ringrostig » tor dec 04, 2003 12:30

Patrik A skrev:Ja jag tycker annorlunda. Kolla i gelleriet på AIK hemma 2002. Det var väldigt snyggt! Men som sagt, inte för ofta... och ska det vara plastband ska det INTE vara som mot AIK hemma 2003.

Visst är AIK hemma 2002 mycket snyggare än AIK hemma 2003 (Ska man räkna med plastband hemma mot AIK 2004 med?). Dock är det inte snyggt som det var på 2002 att det blif för ensamt. Det är en bra sak att ha då en blåvitrandig östra men det måste vara något mer. Något som ger mer liv i det hela.

Plastband kan användas men då på rätt sätt.
"Men nu är Håkan inte som andra spelare"

Abbeb

Inläggav Abbeb » tor dec 04, 2003 21:57

Mot AIK 2002 var det ganska snyggt, med en bengal i, några 2-pins och flaggor runt om och i.

Men som mot Hammarby 2003, det är inte särskilt vackert måste jag säga.
hEjJa jUgåDeNn !!!!!

*tihi*

androvic
Kontakt:

Inläggav androvic » tor dec 04, 2003 23:06

Ta enbart vita plastband, låna en gympasal och måla något coolt motiv över plastbanden.

http://magic91.free.fr/photo/2001_2002/asse_istres02.jpg
http://www.brondbytifo.dk/galleri/udl/etienne-5

Något i denna stil fast även mer utvecklade bilder är självklart välkommet.

Hade gärna hjälpt till men bor 110 mil ifrån.

Phyzer

Inläggav Phyzer » fre dec 05, 2003 7:02

Androvic >
Ditt förslag har vi tittat på länge. Problemen har varit att finna lämpliga lokaler, de flesta idrottshallar har varit bokade då vi sökt boka dem.
Men vi jobbar för att tex få använda IFKs egen inomhushall som de tränar i.

Abbeb > Själklart kommer det satsas på plast, men kanske inte på det sätt du tror; plasten är ju det ultimata med tanke på den rad användsningsområden det har: ohflaggor, vifteflaggor, stripes, banderoller etc.

androvic
Kontakt:

Inläggav androvic » fre dec 05, 2003 17:27

Phyzer > IFKs inomhushall har så vitt jag vet konstgräs? Inte lättare att måla om man har ett helt plant, slätt golv?

Phyzer

Inläggav Phyzer » fre dec 05, 2003 18:56

Andro > Jojomän, rätt som du säger. Problemet är inte underlaget, det är utrymmet vi söker. Att få en plan yta att måla på fixar man lätt, det vi söker är en rymlig lokal som inte kostar multum att utnyttja, så om vi kan få nyttja deras hall så är ju problemet/problemen lösta.

Abbeb

Inläggav Abbeb » fre dec 05, 2003 21:50

Torslandahallen?

Två fullstora handbollsplaner, min skola hyr den varje vardag för idrottslektioner.
hEjJa jUgåDeNn !!!!!

*tihi*

ifk_fanz
Kontakt:

Inläggav ifk_fanz » fre dec 05, 2003 22:04

flatåsskolans gympahall har jag nyckel till :D

Phyzer

Inläggav Phyzer » fre dec 05, 2003 23:18

Abbeb skrev:Torslandahallen?

Två fullstora handbollsplaner, min skola hyr den varje vardag för idrottslektioner.

Sure Abbeb, du pröjsar också eller? :roll:

Abbeb

Inläggav Abbeb » lör dec 06, 2003 10:46

Nämen jag tänkte att därför min skola har råd att använda den så mycket så kan den väl inte vara så dyr? :)
hEjJa jUgåDeNn !!!!!

*tihi*

Ängel 92

Inläggav Ängel 92 » sön dec 07, 2003 17:02

flatåskolan var ett bra förslag. Jag har spelat innebandy där några gånger . vi får nog plats tror jag om vi inte ska göra något väldigt stort plastband

violatohr

Re: Satsa inte på plastband!

Inläggav violatohr » ons dec 25, 2019 13:14

audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolutionnaphtheneseriesnarrowmouthednationalcensusnaturalfunctornavelseedneatplasternecroticcariesnegativefibrationneighbouringrightsobjectmoduleobservationballoonobstructivepatentoceanminingoctupolephononofflinesystemoffsetholderolibanumresinoidonesticketpackedspherespagingterminalpalatinebonespalmberry
papercoatingparaconvexgroupparasolmonoplaneparkingbrakepartfamilypartialmajorantquadruplewormqualityboosterquasimoneyquenchedsparkquodrecuperetrabbetledgeradialchaserradiationestimatorrailwaybridgerandomcolorationrapidgrowthrattlesnakemasterreachthroughregionreadingmagnifierrearchainrecessionconerecordedassignment
rectifiersubstationredemptionvaluereducingflangereferenceantigenregeneratedproteinreinvestmentplansafedrillingsagprofilesalestypeleasesamplingintervalsatellitehydrologyscarcecommodityscrapermatscrewingunitseawaterpumpsecondaryblocksecularclergyseismicefficiencyselectivediffusersemiasphalticfluxsemifinishmachiningspicetradespysale
stunguntacticaldiametertailstockcentertamecurvetapecorrectiontappingchucktaskreasoningtechnicalgradetelangiectaticlipomatelescopicdampertemperateclimatetemperedmeasuretenementbuildingultramaficrockultraviolettesting

Återgå till "Läktarsnack"