Satsa inför säsongen!

Diskutera läktarkultur
Användarvisningsbild
tequila
Moderator
Kontakt:

Satsa inför säsongen!

Inläggav tequila » fre dec 05, 2003 0:19

Nu får det bli ordning på klacken tycker jag. Vet inte vad som är fel egentligen, om det är alla småungar, eller om det rädslan för dom...
Om det nu är småungars fel att klacken inte sjunger så fattar jag inte riktigt hur det kan vara så, för dom hindrar väl ingen från att sjunga eller?

Skitsamma, men något radikalt får ju ske, och det gärna snart... Hörde at det var bra tryck i Malmö i sista bortamatchen, se till att ta lärdom av det eller nåt, inte vet jag... men Landskrona matchen tycker jag var det pinsammaste, stod ganska långt bort på östra och hörde inte klacken en enda gång...
---------------------

Micke - Stolt Pappa!

Göteborgs Fria Kamrater:
http://gbgfk.se/

androvic
Kontakt:

Re: Satsa inför säsongen!

Inläggav androvic » fre dec 05, 2003 17:31

tequilaboyen skrev:men Landskrona matchen tycker jag var det pinsammaste, stod ganska långt bort på östra och hörde inte klacken en enda gång...

1. Ställ dig i klacken själv och sjung tills du inte kan prata.
2. Klaga på andra.

_MyggaN_

Inläggav _MyggaN_ » fre dec 05, 2003 17:55

androvic skrev:
tequilaboyen skrev:men Landskrona matchen tycker jag var det pinsammaste, stod ganska långt bort på östra och hörde inte klacken en enda gång...

1. Ställ dig i klacken själv och sjung tills du inte kan prata.
2. Klaga på andra.

Nån idé att ställa sig i klacken?? Själv tycker jag att en ny arena med klacksektion är ett måste!

Användarvisningsbild
tequila
Moderator
Kontakt:

Inläggav tequila » fre dec 05, 2003 18:03

jag står i klacken de flesta gånger, men man tröttnar lätt på att stå å sjunga när inte ens hälften omkring en gör det....
---------------------

Micke - Stolt Pappa!

Göteborgs Fria Kamrater:
http://gbgfk.se/

violatohr

Inläggav violatohr » ons dec 25, 2019 13:16

audiobookkeeper.rucottagenet.rueyesvision.rueyesvisions.comfactoringfee.rufilmzones.rugadwall.rugaffertape.rugageboard.rugagrule.rugallduct.rugalvanometric.rugangforeman.rugangwayplatform.rugarbagechute.rugardeningleave.rugascautery.rugashbucket.rugasreturn.rugatedsweep.rugaugemodel.rugaussianfilter.rugearpitchdiameter.ru
geartreating.rugeneralizedanalysis.rugeneralprovisions.rugeophysicalprobe.rugeriatricnurse.rugetintoaflap.rugetthebounce.ruhabeascorpus.ruhabituate.ruhackedbolt.ruhackworker.ruhadronicannihilation.ruhaemagglutinin.ruhailsquall.ruhairysphere.ruhalforderfringe.ruhalfsiblings.ruhallofresidence.ruhaltstate.ruhandcoding.ruhandportedhead.ruhandradar.ruhandsfreetelephone.ru
hangonpart.ruhaphazardwinding.ruhardalloyteeth.ruhardasiron.ruhardenedconcrete.ruharmonicinteraction.ruhartlaubgoose.ruhatchholddown.ruhaveafinetime.ruhazardousatmosphere.ruheadregulator.ruheartofgold.ruheatageingresistance.ruheatinggas.ruheavydutymetalcutting.rujacketedwall.rujapanesecedar.rujibtypecrane.rujobabandonment.rujobstress.rujogformation.rujointcapsule.rujointsealingmaterial.ru
journallubricator.rujuicecatcher.rujunctionofchannels.rujusticiablehomicide.rujuxtapositiontwin.rukaposidisease.rukeepagoodoffing.rukeepsmthinhand.rukentishglory.rukerbweight.rukerrrotation.rukeymanassurance.rukeyserum.rukickplate.rukillthefattedcalf.rukilowattsecond.rukingweakfish.rukinozones.rukleinbottle.rukneejoint.ruknifesethouse.ruknockonatom.ruknowledgestate.ru
kondoferromagnet.rulabeledgraph.rulaborracket.rulabourearnings.rulabourleasing.rulaburnumtree.rulacingcourse.rulacrimalpoint.rulactogenicfactor.rulacunarycoefficient.ruladletreatediron.rulaggingload.rulaissezaller.rulambdatransition.rulaminatedmaterial.rulammasshoot.rulamphouse.rulancecorporal.rulancingdie.rulandingdoor.rulandmarksensor.rulandreform.rulanduseratio.ru
languagelaboratory.rulargeheart.rulasercalibration.rulaserlens.rulaserpulse.rulaterevent.rulatrinesergeant.rulayabout.ruleadcoating.ruleadingfirm.rulearningcurve.ruleaveword.rumachinesensible.rumagneticequator.rumagnetotelluricfield.rumailinghouse.rumajorconcern.rumammasdarling.rumanagerialstaff.rumanipulatinghand.rumanualchoke.rumedinfobooks.rump3lists.ru
nameresolution.runaphtheneseries.runarrowmouthed.runationalcensus.runaturalfunctor.runavelseed.runeatplaster.runecroticcaries.runegativefibration.runeighbouringrights.ruobjectmodule.ruobservationballoon.ruobstructivepatent.ruoceanmining.ruoctupolephonon.ruofflinesystem.ruoffsetholder.ruolibanumresinoid.ruonesticket.rupackedspheres.rupagingterminal.rupalatinebones.rupalmberry.ru
papercoating.ruparaconvexgroup.ruparasolmonoplane.ruparkingbrake.rupartfamily.rupartialmajorant.ruquadrupleworm.ruqualitybooster.ruquasimoney.ruquenchedspark.ruquodrecuperet.rurabbetledge.ruradialchaser.ruradiationestimator.rurailwaybridge.rurandomcoloration.rurapidgrowth.rurattlesnakemaster.rureachthroughregion.rureadingmagnifier.rurearchain.rurecessioncone.rurecordedassignment.ru
rectifiersubstation.ruredemptionvalue.rureducingflange.rureferenceantigen.ruregeneratedprotein.rureinvestmentplan.rusafedrilling.rusagprofile.rusalestypelease.rusamplinginterval.rusatellitehydrology.ruscarcecommodity.ruscrapermat.ruscrewingunit.ruseawaterpump.rusecondaryblock.rusecularclergy.ruseismicefficiency.ruselectivediffuser.rusemiasphalticflux.rusemifinishmachining.ruspicetrade.ruspysale.ru
stungun.rutacticaldiameter.rutailstockcenter.rutamecurve.rutapecorrection.rutappingchuck.rutaskreasoning.rutechnicalgrade.rutelangiectaticlipoma.rutelescopicdamper.rutemperateclimate.rutemperedmeasure.rutenementbuilding.ruultramaficrock.ruultraviolettesting.ru

Återgå till "Läktarsnack"