Bröd skrev:Kan vi snälla hålla oss till fakta? Philbaoge, no offence men du har ingen aning om hur förarbetet till någon av UGs tifon ser ut. Du har om möjligt ännu mindre insikt i hur planeringen och förarbetet till aik bränningen gick till. Arbetet och planeringen innan bränningen mot aik var i klass med våra mest avancerade Tifon.
Nej jag fattar vad du menar. Det har säkert legat jätte mycket planering bakom. Men ställ frågan som så här. Om det hade varit lagligt att bränna, hade det legat samma planering bakom det då?
Jag menar, jag kan förstå att det krävs en otrolig planering att ordnat ett tifo om det mot Elfsborg t ex. Det bidrar till och med till att jag uppskattar tifot ännu mer, för att man inser bara genom att titta på det hur välplanerat det är.
Att står längsmed ett räcke och bränna bengaler kräver mindre planering i sig. Sen krävdes det säkert en jävla massa planering med att få in grejerna och sånt (iom att det är förbjudet.)
Jaja, anyhows, jag ser att jag är nästan ensam om att inte uppskatta bengaler, lagliga eller ej, här i alla fall, och får väl ge mig.